thea

Alla inlägg under september 2013

Av thea ♥ - 27 september 2013 20:39

Detta är mitt första inlägg på bloggen, och tänkte bara säga hej. Det här är inte en blogg om mitt liv direkt för det är ganska ointressant. Den handlar om det bästa jag vet; mode. Jag går på ett gymnasium där jag utbildar mig till stylist, och här tänkte jag lägga upp lite bilder och tips osv. 

Jag har inte riktigt tänkt genom detta så jag vet inte riktigt, haha :)


Designen är inte klar än, den ser just nu hemsk ut, ledsen.   


Idag så tänkte jag att skulle prova något nytt, så igår så köpte jag ett lite likt berry-färgat läppstift, lite vinrött. Har velat ha ett sådant jättelänge, och tyckte att det blev ganska fint :)


   

        

Dålig bild och excuse the face, hade ingen bättre. 


Ha det bra!


/Thea


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen till min blogg, eller vad man ska säga, läs presentationen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards