thea

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

hittade denna

Av thea ♥ - 9 februari 2014 21:47

Det finns ju så himla mycket ögonsmink och tekniker runt det men jag tycker att det är så coolt när någon kommer i färgglada läppar! Det är så ovanligt i min ålder tycker jag, men så himla fint! Hittade denna bild, skulle verkligen vilja försöka mig på detta någon gång :)

Det var allt jag hade att säga idag, hade en underbar helg! Ha en bra vecka nu! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thea ♥ - 14 maj 2014 17:58


Hej! Vi har gjort ett teoriprov och ett praktiskt prov för att nu kunna bli diplomerade manikyrister, och idag fick vi reda på resultaten, och jag klarade det! Är så lycklig! I alla fall så hade vi nationella prov i engelska idag, och det gick verk...

Av thea ♥ - 14 maj 2014 12:59


Hej! Tänkte bara dela med mig av en grej som jag gjorde idag, var så sjukt sötsugen och jag äter inte godis i veckorna längre, så jag hittade på detta hihi :) THEAS CHOKLADBANAN 1 banan 0,5 dl Lindahls vaniljkvarg 0,5 matsked kakao Bara att ...

Av thea ♥ - 3 april 2014 22:06


Idag tränade vi till modelldagarna nästa vecka, och sen fick vi lite tid över så då lockade bästa Ida mitt hår! Det blev jättegulligt! Var bara tvungen att skriva det haha :) Hoppas ni haft en bra vecka och att ni äter massor med godis i helgen x ...

Av thea ♥ - 27 mars 2014 16:05


Är så dålig på att uppdatera, men om jag ska skriva om mode och sånt så känns det som om jag inte har något att skriva hela tiden, så jag tänker skriva om lite mer också :) Här är t.ex. ett recept på en juice/smoothie jag gjorde igår: 6 små ski...

Av thea ♥ - 18 mars 2014 11:42


Sitter hemma och pluggar, ledig idag, men ligger lite efter i matten så bara att köra på, haha, dör så tråkigt. Börjar bli säsong för vattenmelon nu, godaste som finns :D Eftersom jag alltid är hungrig och har varit vaken sedan 6:37 så har det va...

Presentation


Hej, välkommen till min blogg, eller vad man ska säga, läs presentationen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards