thea

Alla inlägg under december 2013

Av thea ♥ - 15 december 2013 21:56

tyckte att det var lite kul att mina kläder och örhängen passade så bra hihi

Av thea ♥ - 13 december 2013 18:00

Hej! Idag så hade vi modelldag på skolan, och temat var de fyra elementen, luft, jord, eld och vatten. Vi hade eld, och då fick Ida vara modell. Alla var superduktiga, helt sjukt, modellerna blev helt fantastiska.

Jag tog med kameran, så har en massa bilder här. Tyckte att jag och Felicia gjorde ett ganska bra jobb med Ida, tyvärr så var Hanna sjuk idag, så hon kunde inte vara med :(

 

Felicia som krusar Idas hår.

i  

Jag som sminkar Ida, med en fruktansvärt ful knut på huvudet :)

 

Skulle använda oss av lite dusting, shading och highlighting :)

Gör Idas ögon eldiga haha :)

    

Felicia målar läpparna. (Felicia och jag sminkade typ halva ansiktet var, bara det att jag tog bilderna så det ser ut som om jag inte gör något)

 

Det färdiga resultatet! Blev jättenöjd :)


Hoppas alla har haft en bra dag, det har jag i alla fall :D (och jag har fått Miley biljetter till den 30 maj och är så himla glad)

Ha det bra! x


Hej

Av thea ♥ - 12 december 2013 22:03

Hej, har tänkt skriva lite om vad vi gör nu för tiden, men vill inte blogga om vad jag gör på min fritid, för hur kul är det att läsa? "Jo idag så vaknade jag, gick till skolan, kom hem, la mig på sängen och dog, bloggar igen imorgon" :) vill skriva om när det händer roliga grejer :)
Men imorgon så har vi modelldag på skolan, så kolla här imorgon eftermiddag så får ni se :)

Presentation


Hej, välkommen till min blogg, eller vad man ska säga, läs presentationen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards