thea

Direktlänk till inlägg 7 mars 2014

Attitude

Av thea ♥ - 7 mars 2014 20:44

Hej! Idag så var vi på Attitude-mässan i Kista, och det var helt underbart!

Make up stores visning var hur cool som helst, har aldriga varit på en sådan visning förut med catwalk och allt! Och man fick goodiebags och allting.

Man fick även en massa godis, dricka och chips, så jag menar, så gick det med att äta nyttigt.

Hade i alla fall roligaste bussturen hem med bästis, satt och drogade låten #selfie, hehe :)


Oriflame hade ett bås där eller vad man ska säga, och när de skulle berätta om sin kollektion så kom Linda Hallberg och sminkade en modell med produkterna ur deras nya serie "The One".

Man fick en goodiebag där med en mascara och ett läppstift från den kollektionen, och sedan köpte jag en ögonskugga för 20 kr(!!!!) som skimrar och kan även användas som ögonskuggsprimer. 

Fick även en goodiebag med en hårolja som heter Scruff me från L'Oreal :)


Sedan så fick jag jättecoola lösögonfransar i papper från Paperself ditsatta (finns på t.ex Kicks), ska nog köpa, älskar dem!

   

 

    

 

Ha en underbar helg! Det kommer ett inlägg imorgon också, så glöm inte att kolla!

Kram! x


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thea ♥ - 14 maj 2014 17:58


Hej! Vi har gjort ett teoriprov och ett praktiskt prov för att nu kunna bli diplomerade manikyrister, och idag fick vi reda på resultaten, och jag klarade det! Är så lycklig! I alla fall så hade vi nationella prov i engelska idag, och det gick verk...

Av thea ♥ - 14 maj 2014 12:59


Hej! Tänkte bara dela med mig av en grej som jag gjorde idag, var så sjukt sötsugen och jag äter inte godis i veckorna längre, så jag hittade på detta hihi :) THEAS CHOKLADBANAN 1 banan 0,5 dl Lindahls vaniljkvarg 0,5 matsked kakao Bara att ...

Av thea ♥ - 3 april 2014 22:06


Idag tränade vi till modelldagarna nästa vecka, och sen fick vi lite tid över så då lockade bästa Ida mitt hår! Det blev jättegulligt! Var bara tvungen att skriva det haha :) Hoppas ni haft en bra vecka och att ni äter massor med godis i helgen x ...

Av thea ♥ - 27 mars 2014 16:05


Är så dålig på att uppdatera, men om jag ska skriva om mode och sånt så känns det som om jag inte har något att skriva hela tiden, så jag tänker skriva om lite mer också :) Här är t.ex. ett recept på en juice/smoothie jag gjorde igår: 6 små ski...

Av thea ♥ - 18 mars 2014 11:42


Sitter hemma och pluggar, ledig idag, men ligger lite efter i matten så bara att köra på, haha, dör så tråkigt. Börjar bli säsong för vattenmelon nu, godaste som finns :D Eftersom jag alltid är hungrig och har varit vaken sedan 6:37 så har det va...

Presentation


Hej, välkommen till min blogg, eller vad man ska säga, läs presentationen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards